دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1398 - 12:03
همت دانشجویان علوم پزشکی در کمک به مناطق سیل‌زده؛

دانشجویان غذای خود را به  مناطق سیل‌زده اهدا کردند

روابط عمومی شورای صنفی علوم پزشکی شهید بهشتی از اهدای غذای برخی از دانشجویان و جمع‌آوری کمک از دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد.
کد خبر : 467967
IMG_7026.jpg

ناصر فروزش در گفتگو با خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاهی خبرگزاری آنا، از اهدای غذای برخی از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی برای سیل‌زدگان خبر داد و اظهار کرد: دانشجویانی که تمایل به این امر پسندیده داشتن نام خود را به  یک حساب کاربری در تلگرام فرستادند که وعده غذایی خود (ناهار یا شام) را به سیل‌زدگان اهدا کنند.


وی افزود: ضمن تشکر از دانشجویانی که غذای روز جمعه ۴ بهمن خود را به سیل‌زدگان اهدا کردند، غذای رزرو شده اهدایی آن‌ها در دانشگاه از آمار خوابگاه کسر و به سیل‌زدگان اختصاص یافت.


روابط عمومی شورای صنفی علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد: این بسته‌های غذایی با کمک هلال‌احمر به مناطق سیل‌زده منتقل می‌شود. جمع‌آوری کمک از دانشجویان یکی دیگر از کارهای انجام‌شده است که در دانشکده‌ها توسط دبیران صنفی و در خوابگاه‌ها نیز توسط انجمن اسلامی جمع‌آوری کمک (اقلامی همانند دارو، لباس، دارو، پتو و...) صورت می‌گیرد.



فروزش با بیان اینکه این قبیل کارها با کمک بسیج دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی صورت گرفته است، تصریح کرد: ما زمان کمی داریم و جمع‌آوری اقلام و اهدای غذای دانشجویی تا باز بودن دانشگاه‌ها ادامه خواهد داشت. در برخی دانشکده‌ها امتحانات تا هفتم بهمن می‌باشد و در برخی دانشکده‌های دیگر زمان بیشتری تا پایان امتحانات دانشجویان باقی‌مانده است. برای ارسال  محموله اول قرار است یکشنبه6 بهمن سال جاری ارسال شود اما جمع آوری اقلام پس از آن نیز ادامه دارد. 


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته